Opis stanowiska
- Budowanie strategii marek skierowanych do branży HoReCa poprzez skoordynowane działania marketingowe w różnych kanałach komunikacji
- Budowanie koncepcji nowych marek i rebranding dotychczasowych
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych z celem prosprzedażowym
- Opracowywanie materiałów szkoleniowo-reklamowych dla sił sprzedaży oraz klientów
- Współpraca z innymi działami firmy (sprzedaży, zakupów, e-commerce, social media) oraz agencjami zewnętrznymi
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Regularna analiza danych wewnętrznych dotyczących podległych produktów
- Analiza działań konkurencji oraz trendów rynkowych
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu, Koordynatora Marketingu lub Brand Managera
- Znajomość aktualnych trendów i narzędzi używanych w marketingu
- Umiejętność analizy danych marketingowych i wewnętrznych danych sprzedażowych
- Umiejętność zarządzania projektami i formułowania strategii
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Wielozadaniowość
Mile widziane:
- Doświadczenie w marketingu B2B
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów- opieka medyczna. karta sportowa, ubezpieczenie, zniżki na produkty i inne.
- Niezbędne narzędzia pracy
- Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb
- Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy
- Praca w środowisku otwartym na innowacje i testowanie nowych rozwiązań
- Nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę