Przejdź do głównej treści

Reklamacje

Chcemy oferować Ci produkty i obsługę na najwyższym poziomie. W każdym oddziale specjaliści ds. reklamacji czuwają i ciągle doskonalą proces, by móc sprawnie odpowiadać na Twoje potrzeby. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanej dostawy lub jakości oferowanych przez nas usług – złóż reklamację. Odpowiemy na nią tak szybko, jak to możliwe.

Jak zgłosić reklamację?

Wybierz najwygodniejszą dla siebie drogę:

  1. Bezpośrednio u kierowcy w momencie dostawy,
  2. Telefonicznie - skontaktuj się z Działem reklamacji obsługującym Twój oddział. Numer kontaktowy znajdziesz na stronie Kontakt,
  3. Mailowo – wyślij na adres mailowy Działu reklamacji, który znajdziesz na stronie Kontakt,
  4. Online - poprzez formularz reklamacyjny dostępny tutaj.
  5. E- bidfood - zgłoś problem poprzez platformę zakupową e-bidfood.pl (konieczna wcześniejsza rejestracja w systemie).

Co będzie Ci potrzebne?

Aby proces reklamacji przebiegł szybko i sprawnie przygotuj:

  1. Informację o dniu dostawy i numer dokumentu, który otrzymałeś przy zamówieniu (faktura lub dokument WZ),
  2. Twój numer NIP,
  3. Dokładny opis wady, usterki produktu lub dostawy,
  4. Zdjęcie produktu z numerem partii i datą przydatności jeżeli reklamacja dotyczy jego jakości,
  5. Preferowaną przez Ciebie formę rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot kosztów).

Rozpatrzenie i decyzja

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w następnym dniu roboczym a reklamację rozpatrzymy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych. W tym czasie dokładnie zapoznamy się ze sprawą i skontaktujemy z Tobą, aby poinformować o decyzji i/lub dalszych krokach.

E-BidfoodAkademia BidfoodNewsletter
Bidfood Farutex
Zamknij
Komunikat
Zamknij
Bidfood Farutex nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu