Przejdź do głównej treści
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Szczecin
Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa administracyjna oddziału,
  • Wsparcie w procesie windykacji należności,

  • Kontakt z klientem w zakresie rozliczeń i płatności,

  • Obsługa kasy w zastępstwie (przyjmowanie i rozliczanie gotówki),

  • Przygotowywanie zestawień i raportów,

  • Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania

 

  • Wykształcenie minimum średnie,

  • Doświadczenie w pracy z klientem w obszarze windykacji należności (mile widziane),

  • Znajomość obrotu gotówkowego oraz obsługi kasy (mile widziane),

  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),

  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy

 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Atrakcyjny system premiowy,

  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach,

  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy,

  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie).

 

Co oferujemy pracownikom?

Umowa o pracę
Niezbędne wsparcie
Możliwość rozwoju
Dofinansowanie karty Multisport
Ubezpieczenie grupowe
Przyjemna atmosfera
Chcesz złożyć aplikację? Kliknij przycisk „Aplikuj” i przenieś się do systemu rekrutacyjnego.
E-BidfoodAkademia BidfoodNewsletter
Bidfood Farutex
Zamknij
Komunikat
Zamknij
Bidfood Farutex nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu