Przejdź do głównej treści
Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Nowy Targ
Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży

Opis stanowiska

  • Wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach administracyjnych;
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji oraz współtworzenie i wdrażanie strategii współpracy z klientami;
  • Kontrola polityki cenowej oraz zobowiązań klientów;
  • Analiza sprzedaży asortymentu, optymalizowanie gamy produktów;
  • Dbanie o dostępność produktów dedykowanych dla poszczególnych klientów;
  • Współpraca z działami i oddziałami firmy w zakresie obsługi klienta;
  • Obsługa dokumentacji związanej ze sprzedażą.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. 

Mile widziane

  • Doświadczenie zawodowe związane z pracą w branży HoReCa;
  • Umiejętność pracy z systemami CRM;

 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach;
  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy;
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie).

 

Co oferujemy pracownikom?

Umowa o pracę
Niezbędne wsparcie
Możliwość rozwoju
Dofinansowanie karty Multisport
Ubezpieczenie grupowe
Przyjemna atmosfera
Chcesz złożyć aplikację? Kliknij przycisk „Aplikuj” i przenieś się do systemu rekrutacyjnego.
E-BidfoodAkademia BidfoodNewsletter
Bidfood Farutex
Zamknij
Komunikat
Zamknij
Bidfood Farutex nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu