Opis stanowiska
- Wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach administracyjnych;
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji oraz współtworzenie i wdrażanie strategii współpracy z klientami;
- Kontrola polityki cenowej oraz zobowiązań klientów;
- Analiza sprzedaży asortymentu, optymalizowanie gamy produktów;
- Dbanie o dostępność produktów dedykowanych dla poszczególnych klientów;
- Współpraca z działami i oddziałami firmy w zakresie obsługi klienta;
- Obsługa dokumentacji związanej ze sprzedażą.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość pakietu MS Office
- Doskonałe zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
- Samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Mile widziane
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w branży HoReCa;
- Umiejętność pracy z systemami CRM;
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach;
- Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy;
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie).