Przejdź do głównej treści
Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie prostych wycen zakupów sprzętu 
  • Negocjowanie warunków zakupowych i wybór sprzętu w najkorzystniejszych cenach
  • Ewidencjonowanie zakupionego sprzętu w systemie CRM
  • Współpraca z oddziałową logistyką oraz centralną księgowością (faktury, PZ, wnioski, przydział kosztów)
  • Weryfikacja dostępnych zasobów sprzętowych w oddziałach
  • Ocena zasadności utrzymania sprzętu u klientów
  • Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze inwestycji sprzętowych

Wymagania

  • Dobra organizacja pracy i skrupulatność
  • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • Umiejętność prowadzenia prostych negocjacji zakupowych
  • Gotowość do pracy pod presją czasu, gdy sytuacja tego wymaga
  • Znajomość podstaw obsługi komputera i systemów CRM będzie dodatkowym atutem
  • Nie wymagamy specjalnych zdolności analitycznych – liczy się praktyczne podejście i dokładność.

Oferujemy

  • Pracę na jedną zmianę – start między 7:00 a 9:00 (8 godzin dziennie)
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna (Medicover)
  • Zniżki pracownicze na oferowane produkty
  • Profesjonalne wdrożenie i możliwość rozwoju zawodowego
  • Parking pod miejscem pracy

Co oferujemy pracownikom?

Umowa o pracę
Niezbędne wsparcie
Możliwość rozwoju
Dofinansowanie karty Multisport
Ubezpieczenie grupowe
Przyjemna atmosfera
Chcesz złożyć aplikację? Kliknij przycisk „Aplikuj” i przenieś się do systemu rekrutacyjnego.
E-BidfoodAkademia BidfoodNewsletter
Bidfood Farutex
Zamknij
Komunikat
Zamknij
Bidfood Farutex nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu