Przejdź do głównej treści
Specjalista/ka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Specjalista/ka ds. Reklamacji

Opis stanowiska

  • Obsługa reklamacji od klientów (mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia)
  • Wprowadzanie i kontrola dokumentów reklamacyjnych
  • Wystawianie faktur i korekt
  • Prowadzenie analiz i raportów
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacja
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
  • Bieżąca współpraca z działem administracji, windykacji, logistyki i magazynem
  • Obsługa klientów w sprzedaży bezpośredniej

Wymagania

  • Znajomość obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office) i urządzeń biurowych
  • Rzetelność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy z klientem i wysokie standardy kultury osobistej
  • Komunikatywność i zaangażowanie

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna Medicover
  • Zniżki pracownicze na oferowane produkty
  • Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb
  • Nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu

 

Co oferujemy pracownikom?

Umowa o pracę
Niezbędne wsparcie
Możliwość rozwoju
Dofinansowanie karty Multisport
Ubezpieczenie grupowe
Przyjemna atmosfera
Chcesz złożyć aplikację? Kliknij przycisk „Aplikuj” i przenieś się do systemu rekrutacyjnego.
E-BidfoodAkademia BidfoodNewsletter
Bidfood Farutex
Zamknij
Komunikat
Zamknij
Bidfood Farutex nie wspiera starszych wersji przeglądarek, które mogą nie obsługiwać wszystkich funkcjonalności serwisu. Prosimy o skorzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub innych.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu