Opis stanowiska
- Sporządzanie i weryfikacja list płac
- Rozliczanie czasu pracy w oparciu o dokumentację
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia)
- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
- Wsparcie w przygotowywaniu deklaracji do US, ZUS, PFRON, GUS
- Udział w projektach kadrowo-płacowych (wdrażanie zmian, usprawnienia procesów)
Wymagania
- Znajomość podstaw prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
- Umiejętność naliczania wynagrodzeń (mile widziane pierwsze doświadczenia: staż, praktyki, 6–12 mies.)
- Umiejętność prowadzenia dokumentacji kadrowej
- Skrupulatność, dokładność i dobra organizacja pracy
- Znajomość Word i Excel
- Mile widziana znajomość programu Płatnik (możemy nauczyć)
Oferujemy
- Stabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość awansu do roli Specjalisty
- Przyjazne środowisko pracy, swobodną, niekorporacyjną atmosferę i wsparcie zespołu
- Szkolenia, kursy zawodowe i realną możliwość rozwoju w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Źródła wiedzy i wdrożenie krok po kroku
- Przestronne biuro w Szczecinie, wygodna lokalizacja i dostęp do parkingu



